Klantenservice

Wijzigen of annuleren

Wij vinden het natuurlijk jammer als je je bestelling annuleert, maar helpen je graag om dit in orde te maken. 

Lees hieronder hoe je de order kunt annuleren of wijzigen.

hello banner background image

1. Aangeven

Mail

Je kunt een annulering of wijziging schriftelijk doorgeven door een mail te sturen naar [email protected].

Annuleringen die telefonisch bij ons binnen komen kunnen wij niet in behandeling nemen.

Vermeld daarbij je bestelnummer en, indien je al betaald hebt, het IBAN waar het bedrag op teruggestort kan worden.

2. Verwerken

Service

Zodra de aanvraag tot annulering bij ons binnen is, gaat onze klantenservice voor je aan de slag. 

Op het moment dat een bestelling ingepland is voor transport, is het helaas niet meer mogelijk om een order te annuleren. Mocht de levering toch niet gewenst zijn, dan wordt de annulering gezien als retour en kunnen er retourkosten in rekening gebracht worden.

Eventuele wijzigingen in je bestelling kunnen de levertijd beïnvloeden. 

block background
Let op!

Maatwerk producten worden met grote zorg voor u geproduceerd en/of besteld, en zijn uitgesloten van herroepingsrecht.
Denk hierbij aan dakpanplaten, EPDM, blokhutten, buitenverblijven, bestrating, glazen schuifwanden etc.
U kunt maatwerk bestellingen wel kosteloos annuleren voordat u betaald heeft.

In overleg kunnen een aantal maatwerk producten wel geannuleerd of gewijzigd worden.
Hiervoor kunnen kosten in rekening worden gebracht.
Neem hiervoor contact op met onze klantenservice.

3. Afhandelen

Crediteren 

De aanvraag wordt na goedkeuring doorgestuurd naar de boekhouding. Hier wordt de annulering of wijziging afgehandeld.

Indien de je de geannuleerde bestelling al hebt betaald, zullen we het orderbedrag zo snel mogelijk terugstorten.

Het bedrag zal binnen het wettelijke termijn van uiterlijk 14 dagen na het aangeven van de annulering teruggestort worden. 

Heb je nog vragen?

Onze specialisten helpen je graag!

085 888 3720