Bezorgen & Levertijden

Bezorgkosten
Leveringen
Levertijden

Bezorgkosten

Nederland & België
Pakket tot max 10kg en max afmeting 100x50x50cm€12,95 of 19,95
Pallet tot max 32kg en max afmeting 60x150x80cm€29,-
Levering vanaf €1100,-Gratis
Nederland & België
Tot €300,-€119,-
Subtotaal tussen €300,- en €500,-€99,-
Subtotaal tussen €500,- en €700,-€79,-
Subtotaal tussen €700,- en €900,-€69,-
Subtotaal tussen €900,- en €1100,-€49,-
Subtotaal tussen €1100,- en €1300,-€39,-
Levering vanaf €1300,-Gratis
Palets tot €1100€49
Palets vanaf €1100Gratis
Glas€175
Buiten Nederland
Grensgebied Duitsland€100,- toeslag
Luxemburg€100,- toeslag
Bij levering op de Waddeneilanden hanteren we specifieke toeslagen. Voor houtpakketten geldt een toeslag van €100,-, en voor stenen is de toeslag €150,-. Deze toeslagen worden toegepast om de extra kosten voor levering naar de eilanden te dekken.
Bij een bestelling van houtpakketten en bestrating geldt een toeslag van €75,-.

Leveringen

Het volgen van je zending is alleen beschikbaar voor normale pakketpost via GLS of PostNL. Voor deze bezorgdiensten bieden we trackinginformatie aan.
Soms kan het voorkomen dat de items die je hebt besteld zich op verschillende verzendlocaties bevinden. Dit kan te maken hebben met de beschikbaarheid van voorraad of de logistieke efficiëntie. In dat geval maken we gebruik van deelleveringen. Dit betekent dat je bestelling in meerdere delen wordt verzonden. Hierdoor kunnen we de levertijd verkorten en ervoor zorgen dat je je items zo snel mogelijk ontvangt.
De kans op deellevering is groot, afhankelijk van de producten. We streven naar snelle en efficiënte bezorging, wat soms resulteert in meerdere delen.
Je ontvangt 1 of 2 werkdagen voor levering van het vervoersbedrijf een e-mail met daarin het verwachte levertijdstip. Heb je een bestelling geplaatst waar groot transport voor nodig is en ontvang je een mail van de pakketpost? Dan is dit waarschijnlijk een deellevering. Pakketpost wordt verzorgd door PostNL en/of GLS.
Het transport bedrijf neemt 1 of 2 werkdagen voor levering contact op om een bezorg afspraak met je te maken. De levering van grote producten (voornamelijk hout en stenen) gebeuren met speciaal hiervoor ingerichte vrachtwagens. Een goede voorbereiding van de levering is het halve werk. Is er een geschikte losplaats, kan de vrachtwagen op de plaats van bestemming komen?
In de meeste gevallen wordt de bestelling niet direct in de tuin bezorgd. De bezorgers zoeken naar de beste locatie in de buurt, zoals je oprit of de parkeerplaats voor de deur.
Voor grote pakketten is thuis zijn niet noodzakelijk; ze worden bezorgd ongeacht je aanwezigheid. Het is een zeer kostbare aangelegenheid om een trailer met hout of steen op een nieuw tijdstip te laten leveren. Daarom heeft het onze voorkeur om de levering alsnog uit te voeren wanneer je niet thuis bent. Voor pakketjes met bezorgdienst is het mogelijk dat je aanwezig moet zijn.
Voorafgaand aan de levering ontvang je altijd bericht met details, maar we bellen niet vooraf.
Je volledige bestelling wordt in één keer bezorgd. Als je een product met een langere levertijd hebt besteld, wordt je gehele order verzonden zodra het desbetreffende artikel ook bij ons aanwezig is.
1. Toegangsweg
Toegangswegen dienen voorzien te zijn van een verhard stenen pad. Indien de woning niet toegankelijk is, wordt er geleverd tot het punt waar de vervoerder kan komen.

2. Losplaats
Je bent zelf verantwoordelijk voor het aanwijzen van een beschikbare plek voor aflevering (hoogstens tot de drempel, eerste deur op de begane grond), zodat onwenselijk situaties worden voorkomen.

3. Berging
Je bent persoonlijk verantwoordelijk voor het op eigen terrein brengen en opslaan van de goederen. Eventuele schade van de vervoersmiddelen bij de leverplek zijn je eigen verantwoordelijkheid.
Om al je glas- of Sedumproducten in optimale staat te leveren, besteden we extra zorg aan het inpakken, inladen en lossen. Deze moeite wordt gedaan om de kwetsbare producten zonder schade te vervoeren. Voor deze delicate items kan een toeslag gelden. Bij bestelling van een glas- of Sedumproduct nemen we contact met je op om de mogelijkheden te bespreken. De toeslag voor glas geldt alleen voor specifieke producten zoals glasschuifwanden, lichtstraten en Steel Look ramen.
We stellen je bestelling met grote zorg samen, maar het kan zijn dat er af en toe toch iets mis gaat. Als dat het geval is, zorgen wij ervoor dat het in orde komt! Meld binnen 3 dagen na ontvangst aan onze klantenservice als je schade opmerkt, onjuistheden constateert. Bij een deellevering kan het andere deel van je bestelling nog onderweg zijn; controleer dit op de pakbon. Staat het ontbrekende item niet vermeld? Dan komt het nog. Staat het wel op de pakbon? Neem dan contact op met onze klantenservice voor verdere assistentie. We staan klaar om je zo snel mogelijk te helpen en ervoor te zorgen dat je tevreden bent met je aankoop.
Nee, we nemen geen verpakkingen retour.

Levertijden

Jazeker, dat is mogelijk bij de meeste producten (72 uur levertijd). Je kunt eenvoudig je postcode invoeren bij een product om de eerstvolgende leverdatum te achterhalen. Als je liever een andere datum wilt, kun je deze kiezen tijdens het afrekenen in de checkout. De beschikbare datums betreffen de dagen die overeenkomen met jouw postcode, zoals aangegeven op de kaart. Indien er geen leveringsdatum wordt weergegeven voor een product, ontvang je hierover een bericht na het plaatsen van de bestelling.
Nee, het is helaas niet mogelijk om een specifiek levertijdstip te kiezen.
Helaas bezorgen onze vervoerders niet in het weekend. Het is echter wel mogelijk om jouw bestelling op zaterdag af te komen halen bij onze vestiging in Hardinxveld-Giessendam.
Wij verzorgen leveringen op afspraak in samenwerking met ons transportbedrijf. Het transportbedrijf neemt contact met je op om een geschikt moment voor de levering af te spreken.
Wanneer je jouw bestelling snel nodig hebt, adviseren we je om producten van hetzelfde merk en met dezelfde levertijd te bestellen. Dit versnelt het proces. Je kunt ook overwegen te kiezen voor producten uit ons assortiment die binnen 72 uur worden bezorgd.
Sommige producten in deze categorie zijn direct op voorraad. Maar, houd er rekening mee dat veel van de items in deze categorie speciaal voor je worden geproduceerd, wat resulteert in een langere levertijd. Deze informatie wordt vermeld bij de desbetreffende producten.

Onze vervoerder neemt contact met je op om een geschikt moment voor de levering af te stemmen.

Nederland

België
Klantenservice medewerker NuBuiten

Contact opnemen

Heb je geen antwoord kunnen vinden op jouw vraag?

Neem contact met ons op

Nederland

België