Klantenservice
Contact opnemen
Heb je geen antwoord kunnen vinden op jouw vraag?
Veelgestelde vragen
Jazeker, dat is mogelijk bij de meeste producten. Je kunt eenvoudig je postcode invoeren bij een product om de eerstvolgende leverdatum te achterhalen. Als je liever een andere datum wilt, kun je deze kiezen tijdens het afrekenen in de checkout. De beschikbare datums betreffen de dagen die overeenkomen met jouw postcode. Indien er geen leveringsdatum wordt weergegeven voor een product, ontvang je hierover een bericht na het plaatsen van de bestelling.
Nederland & België | |
---|---|
Tot €350,- | €119,- |
Subtotaal tussen €350,- en €500,- | €99,- |
Subtotaal tussen €500,- en €750,- | €69,- |
Subtotaal tussen €750,- en €1300,- | €39,- |
Levering vanaf €1300,- | Gratis |
Buiten Nederland | |
Grensgebied Duitsland | €100,- toeslag |
Luxemburg | €100,- toeslag |
In verband met logistieke- en veiligheidsredenen is het niet mogelijk om producten af te halen zonder bestelling. Op afspraak helpen wij u graag verder!
Je hebt het recht om je bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren.
Om gebruik te maken van dit recht willen wij je vragen jouw retour aan te melden via ons online retourformulier. Je kunt dit ook via een andere ondubbelzinnige verklaring aangeven.
Na de periode van 14 dagen is het niet mogelijk om je aankoop zonder reden te annuleren. Neem contact met de klantenservice op voor eventuele mogelijkheden.
Om gebruik te maken van dit recht willen wij je vragen jouw retour aan te melden via ons online retourformulier. Je kunt dit ook via een andere ondubbelzinnige verklaring aangeven.
Na de periode van 14 dagen is het niet mogelijk om je aankoop zonder reden te annuleren. Neem contact met de klantenservice op voor eventuele mogelijkheden.
Afhaalkosten zijn €25,- op alle locaties. Bij besteding vanaf €500 is het afhalen gratis.