Bestellen

1. Winkelen
Heb je de gewenste producten gevonden? Plaats ze in je winkelmand door op de productpagina op de oranje bestelknop te klikken.

2. Gegevens invoeren
Ben je klaar met winkelen? Klik op het winkelwagentje rechts bovenaan de pagina. Voer je gegevens in en volg het bestelmenu. Vanaf €1000,- kun je in hetzelfde bestelmenu een offerte aanvragen.

3. Betalen
Nadat je de gewenste producten hebt toegevoegd, kun je eenvoudig afrekenen via de betaalmogelijkheden zoals iDeal, Paypal of bankoverschrijving. Je kunt ook aangeven pas bij afleveren te betalen.

4. Controleren
Je ontvangt per omgaande van ons een bevestiging per e-mail waarin alle bestelinformatie, het ordernummer en het door jou opgegeven adres en telefoonnummer in staat.

Ja, onze 72-uurs producten zijn altijd op voorraad. Let op: deze kunnen niet direct worden afgehaald.
1. Winkelen
Heb je de gewenste producten gevonden? Plaats ze in je winkelmand door op de productpagina op de oranje bestelknop te klikken.

2. Offerte aanvragen
Ben je klaar met winkelen? Klik op het winkelwagentje rechts bovenaan de pagina. Vanaf €1000,- verschijnt in de winkelwagen een knop om een offerte aan te vragen.

3. Gegevens invoeren
Nadat je de gewenste producten hebt toegevoegd aan de winkelmand en besluit een offerte aan te vragen, kun je eenvoudig je gegevens invullen op het offerteformulier. De offerte wordt vervolgens per mail naar je verstuurd.

4 Bestellen
Je ontvangt per omgaande van ons een e-mail met daarin de offerte. Vanuit de offerte kan je de bestelling aanpassen waar nodig, of de producten meteen bestellen.
De minimale bestelwaarde bedraagt €100,-.
Helaas is het niet meer mogelijk om een geplaatste bestelling aan te passen. Zodra een bestelling is verwerkt, gaan we direct aan de slag om deze zo snel mogelijk te leveren. We raden aan om zorgvuldig te controleren of de bestelling correct is voordat je deze plaatst. Mocht je toch nog vragen hebben over je bestelling, neem dan gerust contact op met onze klantenservice voor verdere assistentie.
Het wijzigen van het bezorgadres voor een lopende bestelling is niet mogelijk via de gebruikelijke kanalen. Neem alsjeblieft direct contact op met onze klantenservice voor assistentie. Houd er rekening mee dat het wijzigen van het bezorgadres invloed kan hebben op de levertijd van je bestelling.
Soms belanden onze e-mails in de spambox door de instellingen van je e-mailprovider. Om dit te voorkomen, voeg ons e-mailadres toe aan je lijst van veilige afzenders. Zo mis je geen belangrijke communicatie van ons.
Producten worden doorgaans niet op maat gemaakt. Voor maatwerk overkappingen maken we echter graag een uitzondering. Maak gerust een afspraak met ons verkoop team voor verdere informatie en om de mogelijkheden te bespreken.
Klantenservice medewerker NuBuiten

Contact opnemen

Heb je geen antwoord kunnen vinden op jouw vraag?

Neem contact met ons op