Bestellen

1. Winkelen
Heb je de gewenste producten gevonden? Plaats ze in je winkelmand door op de productpagina op de oranje bestelknop te klikken.

2. Gegevens invoeren
Ben je klaar met winkelen? Klik op het winkelwagentje rechts bovenaan de pagina. Voer je gegevens in en volg het bestelmenu. Vanaf €1000,- kun je in hetzelfde bestelmenu een offerte aanvragen.

3. Betalen
Nadat je de gewenste producten hebt toegevoegd, kun je eenvoudig afrekenen via de betaalmogelijkheden zoals iDeal, Paypal of bankoverschrijving. Je kunt ook aangeven pas bij afleveren te betalen.

4. Controleren
Je ontvangt per omgaande van ons een bevestiging per e-mail waarin alle bestelinformatie, het ordernummer en het door jou opgegeven adres en telefoonnummer in staat.

Onze producten met een levertijd van 2-4 werkdagen zijn altijd op voorraad. Producten met een langere levertijd worden vaak besteld nadat je jouw bestelling hebt geplaatst.
Er zijn 2 manieren om een offerte aan te vragen.

1. Offerte aanvragen via de winkelwagen
Vanaf een bestelwaarde van €1000,- kun je via de winkelwagen een offerte aanvragen. Plaats hiervoor de gewenste producten in je winkelwagen. Klik op de winkelwagen om naar de bestelpagina te gaan. Onder het overzicht van je gewenste producten staat links onderaan een knop om een offerte te vragen. Vul de gevraagde gegevens in om een offerte te ontvangen.

2. Offerte aanvragen via de productpagina
Bij verschillende overkappingen en blokhutten is het mogelijk om via de productpagina een offerte aan te vragen. Klik op het product dat je wilt bestellen. Onder de optie ‘In winkelwagen’ staat de knop ‘Offerte aanvragen’. Vul de gevraagde gegevens in om een offerte te ontvangen.
De minimale bestelwaarde bedraagt €50,-.
Helaas is het niet meer mogelijk om een geplaatste bestelling aan te passen. Zodra een bestelling is verwerkt, gaan we direct aan de slag om deze zo snel mogelijk te leveren. We raden aan om zorgvuldig te controleren of de bestelling correct is voordat je deze plaatst. Mocht je toch nog vragen hebben over je bestelling, neem dan gerust contact op met onze klantenservice voor verdere assistentie.
Het wijzigen van het bezorgadres voor een lopende bestelling is niet mogelijk via de gebruikelijke kanalen. Neem alsjeblieft direct contact op met onze klantenservice voor assistentie. Houd er rekening mee dat het wijzigen van het bezorgadres invloed kan hebben op de levertijd van je bestelling.
Soms belanden onze e-mails in de spambox door de instellingen van je e-mailprovider. Om dit te voorkomen, voeg ons e-mailadres toe aan je lijst van veilige afzenders. Zo mis je geen belangrijke communicatie van ons.
Producten worden doorgaans niet op maat gemaakt. Voor maatwerk overkappingen maken we echter graag een uitzondering. Maak gerust een afspraak met ons verkoop team voor verdere informatie en om de mogelijkheden te bespreken.
Klantenservice medewerker NuBuiten

Contact opnemen

Heb je geen antwoord kunnen vinden op jouw vraag?

Neem contact met ons op