SALETOT 40% KORTING IN DE UITVERKOOP!
TOT 40% KORTING IN DE UITVERKOOP!
Buitenverblijf Deals
Douglas Deals
Blokhutten Deals
Schutting Deals
Tuinhout Deals
Hardhout Deals


SprayPay – Gespreid betalen
Met SprayPay – Gespreid betalen betaal je jouw bestelling in 12, 18, 24 of 36 maandelijkse termijnen. Wil jij eerder of extra aflossen? Dit kan altijd boetevrij. Eigenlijk bepaal jij dus de looptijd. Gespreid betalen is mogelijk van €750,- tot €7500,-.
Eerder of extra aflossen is altijd 100% boetevrij. Uiteindelijk bepaal jij dus de looptijd!
Een vast maandbedrag. Het eerste termijn wordt afgeschreven na 30 dagen.
SprayPay is alleen te gebruiken voor Nederlands ingezetene.
Wil je in termijnen betalen? Kies dan bij het afrekenen voor de betaalmethode SprayPay.
Bereken jouw maandtermijn

Veelgestelde vragen
Hoe werkt SprayPay?
Het gebruik van SprayPay is zeer eenvoudig. Je kunt bij het afrekenen voor ‘SprayPay’ kiezen als betaalmethode. Hierna wordt je aanvraag binnen enkele seconden door de betaalprovider SprayPay behandeld en je weet vrijwel direct of je in aanmerking komt voor een krediet. Wanneer de aanvraag is goedgekeurd, hoef je alleen nog maar te wachten. SprayPay betaalt jouw bestelling en wij sturen je aankoop zo snel mogelijk naar je toe.
Hoe kom ik in aanmerking voor gespreid betalen?
Gespreid betalen via SprayPay is mogelijk voor Nederlanders die in het bezit zijn van een Nederlandse bankrekening. Iedereen kan gespreid betalen aanvragen, maar de aanvraag wordt niet altijd goedgekeurd. Op basis van een aantal vragen over je financiële situatie en een BKR toetsing wordt je aanvraag beoordeeld door SprayPay. Aan de hand van deze gegevens wordt er bepaald of je aanvraag wordt goedgekeurd.
Kan ik mijn bestelling retourneren of annuleren?
Zodra SprayPay een bevestiging heeft ontvangen dat de bestelling is geannuleerd of volledig geretourneerd, vervalt de overeenkomst. Je bent SprayPay dus geen geld meer verschuldigd. Als je slechts een deel van je bestelling wilt annuleren of retourneren, wordt dit verrekend met het openstaande bedrag en wordt je maandbedrag automatisch aangepast.
Heeft het invloed op mijn BKR-registratie?
Een overeenkomst met SprayPay wordt altijd geregistreerd bij het BKR. Zolang alle maandelijkse termijnen op tijd worden betaald, heeft dit geen negatieve invloed op je BKR-registratie. Wanneer je meer dan twee maanden niet aan de betalingsverplichting hebt voldaan, is SprayPay verplicht om dit door te geven aan het BKR. Dit kan wel gevolgen hebben voor toekomstige overeenkomsten.
Hoeveel rente moet ik betalen?
SprayPay hanteert een rentepercentage van 10%. Stel jij wil graag een aankoopbedrag van €750,- gespreid betalen dan betaal je ongeveer € 3,50 aan rente per maand op basis van 12 maanden. SprayPay biedt een aflopend krediet aan. Er wordt dus alleen rente betaald over het openstaande bedrag.
Kan ik ook zakelijke orders betalen met SprayPay?
Betalingen via SprayPay zijn alleen mogelijk voor consumenten, het is niet mogelijk om op uw bedrijfsnaam een order te betalen via SprayPay.


Neem contact met ons op
Onze specialisten staan voor u klaar
Direct advies van een specialist
Bereikbaar op werkdagen tussen 09:00 – 12:00 en 13:00 – 17:00
Mail ons met al uw vragen
Tip: Om u zo goed mogelijk te helpen is het voor onze adviseurs belangrijk dat zij een duidelijk beeld hebben van uw wensen. Oriënteer dus goed op onze website en verzamel zo veel mogelijk ideeën!
Adviesgesprek in het Experience Center
Liever langs komen in onze showroom in Hardinxveld-Giessendam? Van harte welkom!


Neem contact met ons op
Onze specialisten staan voor u klaar
Direct advies van een specialist
Bereikbaar op werkdagen tussen 09:00 – 12:00 en 13:00 – 17:00
Mail ons met al uw vragen
Tip: Om u zo goed mogelijk te helpen is het voor onze adviseurs belangrijk dat zij een duidelijk beeld hebben van uw wensen. Oriënteer dus goed op onze website en verzamel zo veel mogelijk ideeën!
Adviesgesprek in de showroom
Hoe plan ik een gesprek?
1. Oriënteer op de site
Om je zo goed mogelijk te kunnen helpen is het voor onze adviseurs goed om enkele voorbereiding te treffen. Verzamel dus eerst je wensen en vermeld deze in de Afspraakplanner!
2. Maak een afspraak
Maak op de website een afspraak via de Afspraakplanner. Kies eerst de categorie waarbinnen het gewenste advies valt en plan daarna een datum en tijd in. Je ontvangt een bevestiging via e-mail.
3. Plan je route
Onze showroom bevindt zich in het centraal gelegen Hardinxveld-Giessendam. Ons terrein is slechts 2 minuten van de A15 verwijderd en daarmee eenvoudig te bereiken!
4. Laat je adviseren
Start met het realiseren van al jouw wensen! Maak gebruik van de kennis van onze specialisten en laat je goed informeren over alle mogelijkheden. Breng jouw tuin tot de ultieme ‘Buitengewoon genieten‘-ervaring!
Levertijden en Transport
Binnen 72 uur in huis: Vaste bezorgdagen per postcode.
Benieuwd wanneer de bestelling geleverd wordt? Alle producten met de levertijd “Binnen 72 uur in huis” worden op vaste dagen per postcode geleverd. Bekijk in de kaart op welke dag wij in uw regio bezorgen.
- Leverdagen: maandag en woensdag
- Leverdagen: maandag en donderdag
- Leverdagen: dinsdag en vrijdag
- Leverdagen: woensdag en vrijdag
- Leverdagen: dinsdag, woensdag en vrijdag
- Leverdagen: dinsdag en donderdag
- Leverdag: maandag
- Leverdag: vrijdag
U kunt tijdens het plaatsen van de bestelling uw gewenste afleverdatum kiezen.

- Voor donderdag 10.00 uur besteld, week erop woensdag, donderdag of vrijdag geleverd
1 tot 5 werkdagen
- Binnen 5 werkdagen thuis afgeleverd
- Afhankelijk van de grootte geleverd met postdienst of groter vervoer
- Tijdens het traject wordt je op de hoogte gehouden over de status van je order
- 1 of 2 werkdagen voor levering ontvang je een mail met levertijdstip van het transportbedrijf
- De order kan in meerdere delen geleverd worden
- Meerdere producten met andere levertijd? De langste levertijd zal worden aangehouden
4 tot 15 werkdagen
- Afhankelijk van de grootte geleverd met postdienst of groter vervoer
- Tijdens het traject wordt je op de hoogte gehouden over de status van je order
- 1 of 2 werkdagen voor levering ontvang je een mail met levertijdstip van het transportbedrijf
- De order kan in meerdere delen geleverd worden
- Meerdere producten met andere levertijd? De langste levertijd zal worden aangehouden
2 tot 6 weken
- Binnen 2 tot 6 weken thuis afgeleverd
- Afhankelijk van de grootte geleverd met postdienst of groter vervoer
- Tijdens het traject wordt je op de hoogte gehouden over de status van je order
- 1 of 2 werkdagen voor levering ontvang je een mail met levertijdstip van het transportbedrijf
- De order kan in meerdere delen geleverd worden
- Meerdere producten met andere levertijd? De langste levertijd zal worden aangehouden

Overige levertijden
Benieuwd wanneer uw bestelling geleverd wordt?
Bestellingen met een levertijd langer dan “Binnen 72 uur in huis” worden geleverd op afspraak binnen de levertermijn ( bij het product aangegeven) in samenwerking met ons transportbedrijf. Er wordt contact opgenomen om een datum en tijdstip af te spreken. Het is mogelijk om een voorkeursdatum bij de bestelling te vermelden.
Bijzondere leveringen
Bestratingsmaterialen worden rechtstreeks vanaf de leverancier geleverd. Doorgaans is dit binnen 7 werkdagen. Bestelt u hout in combinatie met bestratingsmaterialen? Dan wordt de bestelling naar verwachting in twee delen bij u geleverd, hiervoor wordt toeslag van €99 in rekening gebracht. De levertijd is altijd sneller wanneer u 2 orders plaatst; 1 voor de stenen en 1 voor uw bestelling van hout en overige producten.
Buitenverblijven worden in de meeste gevallen naar persoonlijke wensen geproduceerd en hebben daardoor een langere levertijd. Dit staat aangegeven bij de betreffende producten. In elk geval van levering wordt een leveringsafspraak gemaakt met de vervoerder. Dit gebeurt telefonisch of via e-mail.
Transportkosten ‘groot transport’ Nederland en België
Grote producten worden verzonden door een vervoersbedrijf welke u telefonisch informeert over het levertijdstip. De levering vindt plaats door een vrachtwagen (met heftruck).Nederland* | |
---|---|
Subtotaal tot € 350,- | € 119,- |
Subtotaal tussen € 350,- en € 500,- | € 89,- |
Subtotaal tussen € 500,- en € 750,- | € 69,- |
Subtotaal tussen € 750,- en € 900,- | € 39,- |
Levering vanaf € 900,- | € 0,- |
België | |
---|---|
Subtotaal tot € 350,- | € 119,- |
Subtotaal tussen € 350,- en € 500,- | € 89,- |
Subtotaal tussen € 500,- en € 750,- | € 69,- |
Subtotaal tussen € 750,- en € 900,- | € 39,- |
Levering vanaf € 900,- | € 0,- |
* Bij een bestelling van houtpakketten en bestrating geldt een toeslag van €75,-. Voor Waddeneilanden geldt een toeslag van € 100,- voor houtpakketten en van € 150,- voor bestrating en stenen.
Afhalen in Nederland en België
Het is mogelijk om de bestelling afhalen bij de volgende vestigingen. Let op dat dit uitsluitend geldt voor producten met een levertijd van binnen 72 uur in huis. De klantenservice neemt per mail contact met u op wanneer de bestelling klaar ligt.
Winkel (Noord-Holland) | Afhalen bestellingen met binnen 72 uur levertijd |
---|---|
Vrijdag | 08.00 uur tot 16.00 uur |
Oss | Afhalen bestellingen met binnen 72 uur levertijd |
---|---|
Maandag t/m Vrijdag | 08.00 uur tot 17.00 uur |
Hardinxveld | Experience center en afhalen bestellingen |
---|---|
Vrijdag en zaterdag | 08.00 uur tot 17.00 uur |
Utrecht | Afhalen bestellingen met binnen 72 uur levertijd |
---|---|
Vrijdag | Het is tijdelijk niet mogelijk om af te halen in Utrecht. |
België - Meer | Afhalen bestellingen met binnen 72 uur levertijd |
---|---|
Vrijdag | 08.00 uur tot 17.00 uur |
Gouderak | Afhalen bestellingen met binnen 72 uur levertijd |
---|---|
Vrijdag | 08.00 uur tot 16.00 uur |
Veelgestelde Vragen
Kan ik mijn voorkeur aangeven voor een leverdatum?
Je kunt aangeven welke week je de bestelling graag wilt ontvangen, dit moet binnen 10 weken na de besteldatum vallen. In overleg met het transportbedrijf kun je aangeven welke dag je je bestelling wilt ontvangen. Een tijdstip kiezen is helaas niet mogelijk.
Ik wacht nog op de bezorging. Kan ik alvast de verwerking inplannen?
De gestelde levertijd is een tijdsindicatie. Deze tijd kunnen we je helaas niet garanderen. We raden je aan de eventuele verwerking (door externe partijen) pas in te plannen op het moment dat je de levering op locatie en gecontroleerd hebt.
Wat gebeurt er als mijn bestelling beschadigd of niet compleet is?
We stellen je bestelling zorgvuldig samen. Het kan zijn dat er toch iets mis is gegaan. Dat maken we dan in orde! Meld eventuele schade of onjuistheden binnen 3 dagen na ontvangst aan onze klantenservice.